Iespējams izmantot ne tikai sip.balticom.lv kanālu, bet arī citus, piemēram, ar ārzemju numuriem. Lai izmantot tādu kānalu, nepieciešams uzzināt visus parametrus pie kompānijas, kas nodrošina to. Kanālus var izmantot specifiskā secībā, piemēram, 2 kanālus var nokonfiguret tā, lai zvani tiktu veikti caur otro kanālu (rezerves), ja pirmais (pamata) kanāls ir nobrucis.
Ienākošo zvanu maršrutēšana atbilstoši dotiem noteikumiem. Piemēram, zvanot uz numuru 2XXXXXXX, zvans tiks novirzīts uz interaktīvo balss atbildi (IVR), bet zvanot uz numuru 6XXXXXXX, zvans tiks novirzīts tieši pie noteikta operatora.
Izejošo zvanu maršrutēšana no centrāles. Piemēram, atļauja znanīt tikai uz iekšējiem numuriem centrāles robežās bez iespējas zvanīt uz ārejiem numuriem, vai aizliegums zvanīt uz ārzemju numuriem.
Ļauj izveidot interaktīvu izvēlni, kurā tiek izrunātas balss frāzes, nospiežot noteiktas pogas. Piemēram, klients piezvanīja uzņēmumam, noklausījās sveicienu un pēc tam viņam jāpiespiež 1, 2 vai 3, lai izvēlēties saziņas valodu vai uzņēmuma nodaļu.
Ļauj izveidot dažadus maršrutus priekš darba dienam un brīvdienam. Piemēram, no 09:00 līdz 17:00 visi ienākošie zvani tiks novirzīti pie operatora A, no 17:00 līdz 23:00 pie operatora B, bet no 23:00 līdz 09:00 visi zvani tiks pāradresēti uz mobilo numuru 2XXXXXXX.
Ļauj ievietot numurus "melnajā sarakstā", lai aizliegt zvanus no tiem un uz tiem.
Rindas prioritāte iz vajadzīga gadījumos, kad operators sastāv vairākās rindās. Piemēram, operators sastav rindā A un B. Abās rindās nonāk zvans kamēr operators runa ar klientu. Dotajā gadījumā lielāka rindas prioritāte noteiks kurš no zvaniem nonāks pie operatora nākamais.
Iespēja izvēlēties noteiktu algoritmu, pēc kura tiks izsaukti operatori, kas atrodas rindā:
Iespēja iestatīt maksimālo laiku, līdz kuram uz zvanu jāatbild. Var iestatīt gan rindai, gan arī katram operatoram.
Informācijas nosūtīšana no visiem esošiem numuriem uz vienu e-pasta adresi. Ir iespējams arī nosūtīt informāciju no katra esoša numura uz attiecīgo adresi.
Iespēja pievienot prefiksu, piemēram, LV: vai RU:, lai zināt kādu saziņas valodu ir izvēlējies klients, kas piezvanīja.
Ērtai zvanu pārsūtīšanai no viena abonenta uz otro vai uz papildus servisiem (konference, izvēlne). Beznosacījuma pārsūtīšana - ##(numurs). Nosacīta pārsūtīšana - *2(numurs). Nosacīta pārsūtīšana paredz atbildes uzgaidīšanu no saņemēja puses pirms pārsūtīšana.
Ļauj pārtraukties sarunas laikā, sazvanīt citu numuru un pēc tam atgriezties. Tipisks lietojuma gadījums ir īsa konsultācija, kad persona, kas pieņēma zvanu, nezina atbildi un sazinās ar savu kolēģi, lai saņemt precizējumu, un pēc tam atgriežas pie klienta.
Gadījumā, ja izsauktais operators jau ir aizņemts, paziņo tam par jauno ienākošo zvanu. Šī funkcija ļauj sarunas laikā apzināties par ienākošiem zvaniem un, ja nepieciešams, pārslēgties uz svarīgāku zvanu.
Zvanu pāradresācija pēc nosacījumiem "aizņemts", "nav pieejams", "neatbild" uz noteikto saziņas numuru.
Ļauj "noparkot" zvanu, pāradresējot to uz noteiktu servisa numuru (pēc noklusējuma 70), nolikt klausuli, pāriet pie cita aparata un atjaunot pārtrauktu sarunu, piezvanot uz slota numuru, kurā tika noparkots klients.
Gadījuma, kad zvana cits telefona aparats, kas atrodas tajā pašā pārņemšanas grupā, var pārņemt ienākošo zvanu uz savu aparatu bez nepieciešamības pacelt kolēģa klausuli.
Iespēja ierakstīt ienākošus un izejošus zvanus ar sekojošu iespēju lejupielādēt vai klausīties audio ierakstus tiešsaistē.
Dod iespēju zvanītājam atstāt balss paziņojumu, kas tiks nosūtīts uz iestatījumos norādīto operatora e-pastu. Balss paziņojums tiks pievienots e-pastam audio faila veidā. Turklāt, operators var pārbaudīt balss pastu pārlūkā.
Satur sevī 3 ieliknes: Call Records, Reports, Custom Reports.
IP telefoniju var integrēt ar citiem sakaru risinājumiem, piemēram, ar programmu FOP2, kas ļauj kontrolēt katras rindas vai atsevišķi viena vai visu operatoru ienākošo/izejošo zvanu plūsmu. Sīkāka informācija par FOP2 programmu ir atrodama šeit.